We begonnen goed tegen Kessel, de eerste set kwamen ze niet aan hun spel toe 25-13, In de tweede kwamen zij iets meer aan hun spel toe en konden we het puntje toch in KOningslust houden. 25-21 Inde derde set waren we niet goed met passes, serves en samenspel waardoor we nipt de set verloren 24-26.
De vierde set moesten we dus weer een tandje erbij zetten, dat ging dus niet 14-25. dan maar een vijfde set gespeeld, we waren zo op de helft 8-4, na de wissel van speelveld konden we geen punt meer gescoord krijgen en ging de set mee naar Kessel 8-15.
